Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Granola

Publicerad 2015-05-16 10:23:14 i Hälsotips, Mellanmål,

Igår fick jag mycket gjort under dagen och stod mest inne i köket och fixade Jag gjorde bl.a. granola och chiasylt. Jag vet att jag har lagt upp ett inlägg tidigare om hur jag gör min granola men här kommer en påminnelse.
 
Blanda ihop vad du vill ha i din granola i en bunke. Tillsätt lite kokosolja och rör runt blandningen.
Häll sedan ut blandningen på en plåt och (om man vill) ringla över lite honung.
In i ugnen på 175grader i 10 - 15 min.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela