Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Tabata + coreövningar

Publicerad 2015-08-10 10:42:00 i träning,

Gick av jobbet imorse vid kl 09.30. Har haft en tuff morgon och är väldigt trött men har vilat lite nu i soffan framför en tv serie.
Nu ska jag strax åka till gymmet för ett lunchpass och några coreövningar. Lunchpasset idag består av Tabata i 45 min. Nu ska jag dricka lite Celsius och försöka få lite mer energi.
 
Coreövningarna:
- 15 crunches
- 15 sido crunches
-  15 omvända crunches
- 15 crunches på pilatesboll
- 15 sneda crunches på pilatesboll
- 15 sidolyft (mage) på pilatesboll
 
x 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela