Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Sh´bam träning

Publicerad 2015-08-06 20:35:58 i träning,

Äntligen kunde jag träna Sh´bam idag! Har verkligen längtat efter det då det ger en sån energi och är sjukt kul. Tyvärr så har jag missat flera tillfällen då jag jobbat mycket kväll och ibland har det varit inställt. 
Men nu är det gjort och det känns underbart i hela kroppen. Nu ska jag fylla på med lite ny energi och dricka en proteinshake. Testa min nya smak med cocos och den är supergod! Denna ska jag ha i mina proteinbars nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela