Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Nya löparskor- Saucony

Publicerad 2015-08-06 16:41:41 i Investera i dig själv, träning,

Sådär nu har jag köpt ett par nya löparskor. Var idag och scannade mina fötter för att se vad det är för skor som jag behöver, så att jag inte får ont och så att dämpningen blir bra. Jag har sedan innan skadat knäna och det kan enligt sjukgymnasten bero på att dämpning har varit dålig och fel skor, så nu ska det bli ändring på det. Jag har iallafall ett pronerande löpsteg och behöver därför skor som hjälp för det.
 
Köpte dessa skor på Inter Sport och de kostade 1350 :- (ord pris. 1499:-)
https://www.intersport.se/produkter/saucony-guide-8-w-loparsko-p202772
 
 
 
Viktigt att man investerar i bra löpskor så man slipper byta dem direkt efter skador och liknande. 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-08-06 18:14:22

Snygga de med 😍😄 jag måste också köpa nya.. :)

Svar: Ja det är verkligen värt det med ordentliga skor :)
Hanna Romlin

Postat av: Sanna Eriksson

Publicerad 2015-08-06 19:58:18

De är så bra :D

Svar: Härligt, ser fram emot att springa i dom :)
Hanna Romlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela