Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Morgonträning

Publicerad 2015-08-05 09:16:22 i Allmänt, Frukost,

Godmorgon på er alla. Hörde ni åskan inatt?  Jag vaknade iallafall av blixt och dunder, så gick ut och drog ut allt. Konstigt nog så sover jag bättre i oväder och tycker att det är lite mysigt. Vad tycker ni om åska?
Idag började jag morgonen med lite coreträning vid 7.30 sedan duschade jag och gjorde oordning mig för att gå till jobbet 08.30.
 
Nu har jag precis fått i mig frukost här på jobbet och känner mig redo för idag. Idag kommer Erik hem ! :) 
 
Dagens frukost: Blåbärskvarg blandat med fil och granola, knäckemacka och kaffe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela