Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Lång dag

Publicerad 2015-08-08 09:54:47 i Allmänt,

Den här helgen kommer att bli lång. Började jobba nu kl 09.00 och slutar ikväll kl 21.00. Sedan ska jag upp imorgon 9.30 och jobba till Måndag kl 9.30. Det blir alltså ett 12h pass, sova, sen ett dygnspass. Kommer vara ordentligt trött på Måndag men så är det ibland. Hoppas att vi kan åka iväg på någon utflykt under helgen så det händer något roligt tillsammans med brukarna. Men samtidigt så gör det inte så mycket då jag tycker så mycket om mitt sommarjobb och har så roligt.
 
Vad ska ni göra i helgen? Jobbar ni eller är ni lediga?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela