Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Femimal Shake-N-Make

Publicerad 2015-08-04 18:34:29 i Lunch/ Middag,

Testade en ny sorts proteinpannkaks mix av Alexandra Bring. De var super goda och lätta att göra, så jag rekomenderar starkt! Detta fick bli min middag idag efter träningspasset.
http://femimal.com/femimal-shake-n-make
 
Mina pannkakor består av: (3 st "tjockare")
- två skopor mix och 2dl vatten.
- steks i kokosolja
- varvar med banan, jordgubbar, kanel och naturell kvarg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela