Hanna Romlin

Min väg till en hälsosammare livsstil.

Blivit moster!

Publicerad 2015-08-10 10:39:21 i Allmänt,

Igår vid 21 fick jag ett samtal ifrån Sergio min systers man. Han ringde för att berätta att jag har blivit moster! JAg började självklart gråta och blev superglad! Min älskade syster har fått en dotter och hon är så underbart fin med de vackraste ögonen :) Längtar så mycket efter att åka hem och hälsa på lilla prinsessan och krama om min syster och hennes man.
 
Hon kom igår den 9 Augusti kl 15.36 och var egentligen beräknad den 1 September, men var helt enkelt redo att möta världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Romlin

Hanna 23 år. Kommer ursprungligen ifrån Norrköping men bor nu i Alvesta med sambo. Lärarstudent för F-3. Älskar att träna, läsa, laga mat och umgås med vänner och familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela